vrijdag 28 januari 2011

Ik wandel met mijn hoofd in de wolken.

Natuur heeft een genezend effekt.


bomen zingen, takken fluisteren,
mijn hart maakt een sprongetje van vreugde...



als een boom vertellen kon...
deze staan op een wel heel bijzonder domein.



"La Pie " van Monnet,
de "Ekster" in het Nederlands en ze ziet dat alles goed is...



ik ken hem niet, maar hij is wel zeer robuust
en met een heel bijzondere schors.



Ik ben een 'berken" fan, maar...



als ze in of rondom je tuin staan, wordt je in de late zomer en herfst
bedolven onder massa's zaadjes ...niet altijd even leuk in dakgoten,
ramen, tot zelfs in het wasgoed aan de draad.



Bomen, ze hebben allemaal hun eigen verhaal,
soms kort, soms lang,
en in de zomer genieten zij, zoals wij,
van heldere vogelzang.



See you later!
ria

7 opmerkingen:

klaproos zei

heerlijk ria,
jawel ik hou ook van berken ze zijn veerkwachtig en sterk en ruiken heerlijk,
en het water is te drinken wat er uit komt:-)

heerlijk je hoofd in de wolken lucht in je hart,

zalig hé.
wat zijn we geluksvogels....

fijn dat je er weer eens was
slaap lekker
xxx

ank zei

Ik houd van alles wat van hout is.
Het meest van de oude "wijze" bomen.
Zeker is een boom helend, zonder twijfel.

willy zei

bomen met "karakter" daar hou ik van...

leuke verwijzing naar la Pie de Monet

groeten

greet's foto's zei

ik vind de bomen op een kerkhof altijd geweldig,soms zijn ze zo robuust,als ze eens konden praten,hebben ze heel wat tevertellenik wil ook altijd even een boom aanraken,strelen,dat geeft mij een goed gevoel,

fijn dat je er weer bent,alles goed,doe rustig aan hoor,
lieve groetjes Greet

Vanessa zei

Wat mooi om te zien, die prachtige takken tegen die helderblauwe lucht. Een schitterende reeeks!
Fijne zondag,
grtjs

antony zei

prachtig om de takken te zien hangen en te zeggen heerlijk natuur foto,s
groetjes antony

Novie zei

ja bomen zijn zo noodzakelijk om ons heen.Het zijn mijn vrienden eigenlijk.