donderdag 14 april 2011

Verwondering

ria39

5 opmerkingen:

willy zei

hier heb ik niet zonder verwondering naar gekeken...

groeten !

ps: inderdaad niet bij de deur en zo'n wagen zou ik me niet kunnen veroorloven...

ank zei

Hoe langer de kustlijn
hoe lekkerder lang je kan lopen....

klaproos zei

hoi ria, je bent er weer da's gezellig, ik hoop dat je je goed voelt?

en verwonderen doe ik mij elke dag dat ik op stap ga en dingen beleef...
eigenlijk is het leven een grote verwondering /bewondering zoje wilt, het kan niet op lijkt het hé, maar dan hoor je berichten om je heen die je met twee benen op de aarde zetten...
en verwondering valt mij ten deel....
amai nog nie:-)( dat zegt een vriendje zo leuk)

hou je goed ria, het tuinseizoen breekt weer aan ... geniet met volle teugen


lieve groet,
xxx

Fokkio zei

Heb je die foto zelf gemaakt? Wat een droomplaat!
En een prachtige spreuk.
Fijn weekend!

curieuzeneuzemosterdpot zei

de kustlijn van verwondering kan niet lang genoeg zijn, ria! :-))

wat een heerlijke blauwe zee zie ik hier?

fijn weekend, ria!!