maandag 1 augustus 2011

In de avond...




ken je deze lekkere pruimen,
overheerlijk,


"Belle de Louvain" is hun naam.
Jaren geleden plantten wij zo'n boom.
En alhoewel hij (de boom) op zijn retour is
heeft hij dit jaar veel en lekkere pruimen gegeven.

Ik wou dat ik met U kon delen!


Deze foto werd vier jaar geleden gemaakt,
en als welkom geplaatst tijdens een open tuin.

Ieder jaar opnieuw genieten wij van deze schitterende rozen.


Voor het eerst sinds lang hebben we zonnebloemen,
mijn man zaaide ze
en eerlijk gezegd vind ik ze zeker zo mooi
als hun gele zusjes.


Dit is de prachtige Graham Thomas,
die we meebrachten uit Engeland.


Dit viooltje en ik
wensen u een goede nachtrust
en voor seffens
een gezellige zondag,

maar eerst nog een paar uurtjes slapen,
ria39

5 opmerkingen:

hendrike zei

Wat een mooie foto's kan de bloemen bijna ruiken!

willy zei

tuinieren met passie...

daarvoor moet ik hier zijn...

prachtige foto's Ria

fotorantje zei

jouw tuin bezit heel wat juweeltjes!!

http://www.p-ter.net zei

Ik zou wel eens een dagje of meer in je tuin komen zitten! :-)
Gr.
P-TER

ank zei

Voor ik mij te ruste leg
is mijn hart gevuld
met het mooie wat jij hier schenkt
en geef ik terug
alle goeds aan jou!