dinsdag 9 augustus 2011

In het land van de zomerbloemen...


















ria

9 opmerkingen:

willy zei

het betere blogwerk Ria !

Dominic zei

Wat een prachtig bloemenlogje Ria!
Eindelijk nog eens ergens wat zomerse beelden te zien! :-)
groetjes

Ans van Ispelen zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt.
De fleurige foto's en de mooie tekst er bij.
Dankjewel.

Groetjes Ans

pieterbie zei

Waaw, wat een bloemenpracht hier!
Jij bent dus een natuurliefhebber. Tof!

OT: yep, ik heb ook een blog. Ben ook wel een natuurliefhebber, maar ik probeer zo gevarieerd mogelijk te zijn op mijn blogje.

Helma zei

Hallo ria,

wat een geweldige serie heb je hier neergezet en ook zo mooi in kistjes gemaakt. Ik heb echt genoten van deze heerlijke bloemenserie en je bijpassende tekst.

Lieve groet, Helma

willy zei

Ria,

ik heb de foto van die azulejos bewust geplaatst, maar er geen uitleg bij gegeven omdat lange teksten in een fotoblog weinig gelezen worden..

vooral in Lissabon is de armoede mij erg opgevallen en niet alleen bij ouderen.Pijnlijk om dit te moeten vaststellen..

groeten

curieuzeneuzemosterdpot zei

ongelooflijk hoe jij woord en beeld samenbrengt, ria!!

ik loop met plezier met jou mee doorheen je tuin en luister vol aandacht naar jouw poëzie!!!

Anoniem zei

prachtig logje Ria, mooie bloemen en teksten
ik ben meer van de plaatjes dan van de praatjes,
maar kan het altijd waarderen en vind het knap als je dit zo kunt combineren

Gr, Bram

ank zei

Wat IS het weer mooi !!!!
De foto's
De tekst
De opmaak
A L L E S