donderdag 4 augustus 2011

Verloren gelopen in het gras...


groetjes
van een bezige bij,
ria

7 opmerkingen:

Dominic zei

Ik vind het prachtig hoe jij het leven en de natuur beschrijft op je eigen manier!
Mooi om te zien Ria!
groetjes

Ans van Ispelen zei

Hallo Ria

Ik kom even kijken hier.
Wat een schitterende foto's,met toepasselijke gedichtjes.
Ik ga nog eens op mijn gemak hier rondneuzen.

Enne...je had het op mijn Blog over een FOTO.
Pssssssssst...dat is een tekening,die ik van een slechtvalk maakte.
Tekenen is een van mijn passie's.

Groetjes Ans

Fokkio zei

Mooi gedaan!
In het kleine leven spelen deezelfde grote zaken als in het grote leven.
Fijne dag Ria.

greet's foto's zei

altijd fijn om bij jou te komen,dit is genieten,je kan het zo heerlijk beschrijven,
dank daarvoor,fijn weekeinde

greet

willy zei

een bezige bij dat ben je zeker

mooie foto's en een prachtige tekst !


schitterend logje !

curieuzeneuzemosterdpot zei

tss de soep en de patatjes?

jij mag je rijstpap met een gouden lepel eten, ria! :-))

machtig mooi hoe jij van een simpel (???) graswei een liefdevolle ode aan de natuur kunt maken!!

ik voel me bevoorrecht dat ik hiervan mee mag genieten!!
dankjewel!!

fijn weekend,

ank zei

Je overtreft jezelf
telkens weer.
PRACHTIG
de woorden
en de beelden
en de compositie.