donderdag 1 september 2011

Mijn naam?

















10 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

die 3 vriendjes hebben zich rijkelijk kunnen uitleven in je tuin, ria! :-))

prachtige bloemen zijn het, maar inderdaad, niet binnen de perken te houden! :-))

je blog springt er ook uit, ria!
van schoonheid! :-))

Yvette zei

in mijn tuin ook Ria..en ik geniet ervan!!!!

klaproos zei

mmmmmmmmmmmmmmmmm
wat een heerlijk geur verspreiden ze ria,
zalig hé en ja,
deze wil je graag hebben als je een wat grotere tuin hebt:-)

fotorantje zei

oooh balsemien, zag ze gisteren nog in het park en wou net zoals dat bijtje hier in de bloem kruipen
prachtige elegante bloemekes zijn het

Anoniem zei

Bij ons worden de boorden van de Nete overwoekerd door de Grote Balsemien..het is een exoot en de natuurverenigingen willen ze uitroeien..helemaal weg zou ik echt spijtig vinden want ze hebben prachtige bloemen Ria

willy zei

terug zo'n schitterend logje...

groeten !

BraCom zei

Wel heel toevallig Ria, ik had deze bloemen in grote aantallen gezien in het Zwarte Woud, die stonden echt overal, maar wist de naam er niet van.

Prachtige serie heb je van dit toch wel hele mooie bloemetje gemaakt
en het klavertje vier heeft al gewerkt voor mij want nu ken ik de naam van dit bloemetje.

Mijn foto's staan niet op Blog, maar in mijn Picasa Schwarzwald album.

Fijn weekend, Bram

will-Art zei

Mooooi!

ank zei

Je hebt zo'n mooi programma om het allemaal NOG veel mooier te maken dan het al IS !

ria zei

lieve ank,

Ik heb nu een windows 7, die veel mogelijkheden geeft voor het bewerken van foto's.
Dit logje is bovendien gemaakt met powerpoint.

dank en lieve groeten,