donderdag 7 februari 2013

Binnen en Buiten



Terwijl binnen de orchideeën bloeien,
straalt buiten de Toverhazelaar.






Ben ik niet schitterend in de ochtendzon
en tegen de blauwe hemel?
Ik heb de harde winter met sneeuw en ijs goed doorstaan.



























tot voor kort nog toegedekt met sneeuw,
nu weerspiegelend de hemel blauw,
al ben ik maar klein,
als vijvertje mag ik er wel zijn






Soms schijnt volop de zon,
dan weer raast er sneeuw,
even toch.

Nog volop winter
maar met de allures van een lente
die stilaan ontwaakt.

Geniet mijn vrienden
van iedere zonnestraal,
laat ze uw botten verwarmen,
maar vooral uw hart.

ria39

4 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Weer heel erg mooi,Ria.

Groetjes Ans

Helma zei

Wat een prachtige foto's Ria en dan vooral van de toverhazelaar. Ik kan hier dan ook echt van genieten. Vroeger viel deze boom me nooit zo op, maar nu des te meer.
Heel mooi Ria.
Heel fijn weekend.

Lieve groetjes Helma

Ina zei

prachtig blogje, mooie foto's ! Al gaat het tuinieren niet meer zo, je foto's zijn prachtig! Wat heerlijk he, dat het bloeien, ondanks de sneeuw, toch weer begint. Fijn weekend groetjes Ina

Dominic zei

Wat prachtig om te zien Ria, stuk voor stuk pareltjes!
Een fijn weekend!