zondag 2 juni 2013

EEN GOUDEN DAG, deel 3






WELKOM


...waar kinderen en dieren thuis zijn, tot en met de insecten, die hebben een heus hotel....


...knus gezinnetje


....waar is mijn mammy?


De Leilinden dragen fris groen...kijk welke dikke knot, zeker al oud....


De meester krabt in zijn paar pijlen haar, "dat komt hier nooit goed"....zucht hij.


De jongens hebben altijd het eerste en....


....zeker ook het hoogste woord...later sprongen die 2 naar beneden,
de Juf was boos, "opgelet dat is gevaarlijk." 

Het meisje rechts wil ook zo graag, maar krijgt geen kans...
mijn moederhart doet zeer!


en dan zegt men dat vrouwen de baas zijn, zie hoe braaf....


anderen gaan liever op inspectie


Verzamelen kindjes, tijd om naar huis te gaan....en het was juist zo plezant!


De bomen dragen hun diverse frisse lentekleuren...


en de paarden storen zich nergens aan, wat denk je wel zo'n lekker sappig gras....


de jeugd rijdt de voorbijgangers, bijna de benen onderuit...








Nog even...en dan staan ze allemaal open, 1 maand later dan normaal.


tot zover ons bezoekje aan de kinderboerderij...


Nu duiken we nog even de tuin in.....


voortuin


Clematis Montana, vervangt een roos die het liet afweten....


Azalea in de voortuin.

Ik wacht nog steeds op de eerste roos.
Anders beginnen ze in april te bloeien, 
nu is het 2 juni. Niet te geloven.
Is dat de opwarming van de aarde?

tot later,
ria

1 opmerking:

Ans van Ispelen zei

Wat leuk,de kids op de kinderboerderij.
En je tuinfoto's zijn ook juweeltjes,zeg.
Ja...ik moest daar laatst ook aan denken,over de opwarming van de aarde.
Ik denk eerder,dat het andersom is.

Groetjes Ans