donderdag 18 juli 2013

De Boerenbuiten...


Met dit zomers verhaal
neem ik voor een tijdje afscheid.
Ik ga "zomers-luieren"

Dank aan alle trouwe bezoekers,
en geniet van de zomerzon, 
die nu haar beste beentje voorzet.
















































































Het is waar het komt uit mijn oude doos,
maar ik vind het zelf zo mooi dat ik het nog eens wil delen.

De prachtige foto's die mijn gedicht vergezellen,
zijn niet van eigen hand.
Ze zijn gekregen of "geleend".
Mocht er een foto bij zijn die uw eigendom is,
wilt U het mij dan laten weten.
Ofwel wordt uw naam erbij vermeld,
of als U het wenst wordt ze verwijderd.

Ik dank allen van wie ik foto's mag gebruiken.
Waar namen op stonden, werden ze behouden.
De meeste foto's zijn echter van onbekende fotografen.

ZOMERT U mee?

ria

4 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi Ria.

Je schrijft,dat het uit de oude doos is,maar voor mij is het nieuw.

Ik wens je een hele fijne zomer toe.

Groetjes Ans

Ina zei

Natuurlijk kan ik het niet laten hier op te reageren...(lang niet gedaan, was wat ziek en druk. Op een boerderij gaat dan toch het werk door)

Ria wat mooi ! Ook al is het uit de oude doos. Ik kende het nog niet. Zelf gemaakt ? Wat heerl erg mooi !!!
Hier kom ik zeker nog eens naar terug om te kijken. Wie weet had je ergens een voorouder die ook boer/boerin was... en ja soms zit het in je bloed.. Ik zie het soms ook bij (stadse !) toeristen op ons bedrijf. Hé je bent hier altijd welkom. Maar Ommen is wel ver hoor... Een hartelijke groet, veel liefs en geniet van de zomer ! Ina

duvelse fotokes zei

Heel erg mooi voor mij is dit uit de nieuwe doos !! Mooi!! Groetjes

Dominic zei

Prachtig gedaan Ria!
Ik wens je een fijne zomer toe!
Groetjes!