dinsdag 22 oktober 2013

Herfst opsnuiven.





Er was eens een jager


die ging op pad


hij schoot geen beer
zelfs geen haas of konijn,


alleen in de natuur,
dat vond hij zo fijn.


zon bij de buren,
mag ik even gluren?


de oogst is klaar,
plukken maar...

.

een lekkere pannekoek?


of toch maar niet...


wel mooi om te bewonderen, kent iemand zijn naam?


appeltjes voor de dorst


de laatste rozen


milde avond in het verschiet...


sluit de deuren,
en warm je hart aan elkaar.

ria



Terwijl mensen, overal in de wereld lijden en sterven,
mogen wij ons verblijden
in een landje van belofte, of toch niet?

Vertel het maar!

ria39

6 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik snuif mijn hele lijf vol met die warme kleuren én prachtige foto's van jou, ria!! :-))

al ben jij geen jager, je hebt tóch de mooiste plaatjes geschoten, hoor! :-))

willy zei

een prachtige reeks Ria..

niets mooier dan een beukenbos in herfskleuren...

toch maar opletten voor de jagers...

groeten

klaproos zei

machtig mooi ria, schieten zonder schietgeweer,
prachtig hoor,

je hebt gelijk het kindje op de foto was niet happy en zo liepen er veel rond, ik vroeg me ook af of de ouders dat wel in de gaten hadden??

xxx

Unknown zei

Mooie herfstkleuren in deze foto's

Helma zei

Prachtige herfstreeks lieve Ria,
dit zijn ook de mooiste en warmste kleuren van het hele jaar. Ook een prachtig bijschrift van je jager :-)

Lieve groetjes, Helma

Dominic zei

Al ben je geen jager, je hebt toch prachtige herfstbeelden geschoten Ria! :-) Ja nu is de mooiste tijd van de herfst, binnenkort ligt alles op de grond en wordt het kaal en somber!
Een fijn weekend
Groetjes