maandag 20 oktober 2014

Herfst dient zich aan...




Herfst dient zich aan... wat er mee gedaan?



De kleurpotloden liggen klaar...






groen, rood en geel,
wie speelt er mee?






handschoenen van leer, want....






zie die bolsters, ze lijken onschuldig,
maar o, wee, daar spot je niet mee...



Twee weken later.




Nog meer kleuren...en frisse herfstgeuren...






Wingerd en appeltjes, die blozen.






Ruzie is hier uit den boze...






Ieder mag zijn wie hij is...






...zelfs als men de juiste kleuren mist!






...ga jij liever zelf aan het werk, dat is geen bezwaar,
begin er nu maar aan...!







Hé, gekkerd wat doe je daar?






je morst en  kloddert maar aan...
Laat dit je voorbeeld zijn!


Gauw nog wat kleuren, 
met rouge uit mijn doos,
en groen en geel
ook bruin, zelfs zwart
wat
heb ik
toch een reuze lol gehad!

(ik hoop U ook)
ria39

3 opmerkingen:

A van de Aa zei

Je bent aardig creatief, eerst de herfststukjes maken, dan de foto's nemen en dan nog de fotocollages maken.
Jij verveelt je niet ;-)

Kay ♥ zei

Prachtige reeks
nadat ik het las
dacht ik: mss mis ik ook wel een tintje
daarom dat ik niet in het rijtje pas ?!
grtjs ♥

curieuzeneuzemosterdpot zei

jij hebt een prachtig bloemstuk gemaakt, ria, met de allermooiste kleuren uit de verfdoos van moedertje natuur! :-))

jaja, we zijn terug thuis! :-))