woensdag 6 mei 2015

Baby kleurtjes...


Toen onze kinderen klein waren was blauw voor een meisje
en roos was de kleur voor een jongen.
Wie, wanneer en waarom dit veranderd werd weet ik niet.
Weet u het misschien?

Mijn vorig blog was gewijd aan het mooie blauwe vergiet-me-nietje,
vandaag laten we het blauw achter ons en kiezen voor roos.




Onze keukendeur is van spiegelglas.
Was ik verwonderd deze morgen toen ik er onze overburen in zag.
Het lijkt of de boog met de mooie Montana bij hen staat,
maar dat klopt niet, het is een spiegelbeeld.














De foto's werden op verschillende dagen en verschillende tijdstippen 
genomen, met of zonder zon. Daarom ook het verschil in tinten.




en tot slot bied ik u nog een lekkere aardbei....


Smakelijk en ik hoop dat u genoten hebt.

ria39

5 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Nou en of ik genoten heb,Ria.
Echt prachtig.

Groetjes Ans

klaproos zei

prachtige clematis en een zéér dankbare bloeier Ria,
fantastisch om te zien

xxx

A van de Aa zei

Een flinke bloeier, geeft meteen een hoop kleur in de tuin.

Er zijn meer dingen veranderd Ria, vroeger keek je uit dat de eerste aardbeien weer op de markt te verkrijgen waren, nu kan je ze het hele jaar door in de supers kopen.....

willy zei

la vie en rose Ria..

en nu krijg ik zin in aardbeien

groeten

Helma zei

En of ik genoten heb Ria, echt wel! Prachtige kleuren heeft deze roos en jij kan dit dan ook heel mooi voor het voetlicht brengen :-)

Groetjes, Helma