vrijdag 1 mei 2015

Dag MAAN






























8 opmerkingen:

ria zei

Dank aan de Heer, ze kwamen veilig thuis.
oma

klaproos zei

wat fijn Ria, om te weten,
want ja, dat is vandaag de dag ook maar afwachten,
was het fijn om ze weer in je armen te sluiten :-)
ja zeker,
fijn voor jullie dat jullie elkaar weer gezien hebben.

xxx

ria zei

Dank je wel lieve Dien, jij leeft altijd zo met ons mee. Dank je.
JA, het was heel fijn, om weer samen te zijn.
Maar afscheid nemen dat doet altijd een beetje pijn.
Toch zien wij uit naar de zomer, dan komen ze weer,
om samen met ons hele gezin ons 50 jaar huwelijk te vieren.

Tot binnenkort op jouw blog
ria

Anoniem zei

Geachte mevrouw,
Beste Ria,

Je blog is fascinerend. Wat me vooral treft is blijkbaar uw grote geloof. Ik zelf ben rooms-katholiek, ik weet niet of u het bent, doch uit al zaken komt de grote verering voor OLV naar boven.
Dank voor het mogen lezen van uw blog.

ria zei

Dag lieve "anoniem".
Dank voor uw lief bericht.

Inderdaad ik ben rooms-katholiek.
En in de Kerk heeft ook Onze Lieve Vrouw
als Moeder van Jezus, maar ook van de Kerk,
een grote plaats. Zij wijst altijd de weg naar haar Zoon.

altijd welkom,
Ria

Ans van Ispelen zei

Fijn,dat de kinderen weer veilig thuis zijn,Ria.
Is weer een hele geruststelling.

Groetjes Ans

A van de Aa zei

Veel wuiven naar de maan en nagenieten van hun bezoekje....

Ina zei

Fijn dat de kinderen veilig zijn aangekomen! Heel fijn!
En 50 jaar getrouwd dit jaar! Dat is super bijzonder...
50 jaar... Is het toeval..

groetjes liefs van mij!