zondag 3 mei 2015

Vergeet MIJ niet...








ach mijn liefste
vertel nu niet
dat je 
een ander 
liever ziet.

wij waren 
toch een
heel mooi paar









mijn hart behoort jou toe;
eens was ik  jouw allerliefste
 "vergeet-mij-niet"


Een stekeltje hier, een vlekje daar,


dat mag toch niet de reden zijn...


Weet jij nog, die eerste dag,
jij zei toen met een brede lach:


" ik ben van jou
en jij van mij...


...en weldra
mooie kindertjes erbij...



ria39




vergeet-mij-nietjes,
wild en fijn,
willen ieder jaar weer
in ons tuintje zijn.


7 opmerkingen:

klaproos zei

:-) nee ze vergeten jou niet,
wat een lieflijke bloemetjes zijn het toch,
fantastisch lieve Ria,

xxx

A van de Aa zei

Een vergeet mij nietje wordt niet vergeten door een vergeet je nietje.

willy zei

zo'n knap logje kan alleen van jou zijn Ria..

prettige dag gewenst

Vanessa zei

Heel mooie foto's van de vergeet-mij-nietjes, wat zijn het toch prachtige bloemetjes!
Nog een fijne week,
groetjes, Vanessa

Ans van Ispelen zei

Ja,mooi zijn ze,de vergeet-mij-nietjes.En wat heb je er toch weer leuk bij geschreven,Ria.

Groetjes Ans

curieuzeneuzemosterdpot zei

en met al die lieve kindertjes erbij ..
wordt het sprookje hoe langer hoe mooier! ;-))

prachtig blog, ria! ;-))

duvelse fotokes zei

Sprookjesmooi Hoe kan het ook anders Groetjes