maandag 29 juni 2015

Bloemenmeisje





Ik ben een bloemenmeisje,

ik dartel door de tuin,
mijn oogjes geef ik graag de kost,

een bloemetje hier
een roosje daar,

een vogel zingt 
met heldere stem

wilt u mij volgen,
kom dan maar.....


de gele border



Moeras spirea, bij het vijvertje,
één van mijn lievelingsplanten en nog gezond ook.




eendags lelie - prachtige kleur










de prachtige Aloha











Bonica




Teder en zacht, "Ballerina"


American Pillar


New Dawn.





Ik vlieg, ik fladder
nu weer heen,



de laatste stralen 
van 'n gouden avondzon
die neem ik met me mee.

ria39



wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

A van de Aa zei

Je kan niet zeggen dat het een tuinTJE is ;-)
Geniet ervan, ik kijk uit naar het vervolg.

klaproos zei

ademloos genieten van dit tuin avontuur Ria ,
heerlijk
xxx