woensdag 8 juli 2015

Landschappen.



Ooit waren wij in een bos,
ergens in midden Engeland,

Aspens in Fall, Kebler Pass, Colorado, USA

Het was betoverend en tegelijkertijd heel vreemd.
Het leek wel of het niet bewoond werd 
geen vogelzang, geen schichtige diertjes....
Het was er akelig stil.




Louth Canal walk in Lincolnshire, England (by CLIFFWALKER).

Het probleem is dat ik in die tijd
nog geen digitaal fototoestel had.
Dus ook geen foto's op computer.




Late spring Dunster, Somerset, England (by Bob Small photography.) https://www.flickr.com/photos/treetops_photos/7288820800/

Maar daar kunnen we iets aan doen.
Pinterest is een gulle deler en regelmatig kom ik 
foto's tegen die mij herinneren aan vakantie.
Zoals hier in Somerset - foto (by Bob Small photography)




serguei toutounov

Op de "blauwe regens" in Engeland
ben ik zo vaak jaloers geweest..
Het klimaat is daar toch zachter dan bij ons.




Mary Dipnall

Mary Dipnall - Britisch Painter.
Zo iets verblijdt mijn hart...




View from the Hartington Trail in Derbyshire from a hike we took over Christmas

Machtig mooi, in stilte en in eenvoud.
Derbyshire 



The Orchard ARTIST: Thomas Cooper Gotch












The Orchard, 
de boomgaard, 
in de buurt van Cambridge,
daar kan ik ook heel wat 
over vertellen.

Maar dat is 
voor een volgende keer.

ria







4 opmerkingen:

A van de Aa zei

Wij gaan Devon, Somerset en Dorset binnenkort met eigen ogen aanschouwen .... !

ria zei

Een goede keuze, geniet er van
ria

Ans van Ispelen zei

Het zijn in ieder geval prachtige foto's,Ria.
Waar Pinterest al niet goed voor is.

Groetjes Ans

willy zei

prachtige foto's Ria...

zit een verblijf in Engeland er dit niet in

groeten