maandag 4 september 2017

SEPTEMBER




"Ik snak naar de herfst,"
"Je bent gek"

"Ben ik gek?" Neen,
ik verlang naar die kleuren,
naar die bijzondere geuren.
Naar die lage zon,
die alles omtovert in goud.

Hay Bales

"Was zomer dan niet genoeg?"

Toch wel!
Maar zeg me, 
"waarom hebben wij seizoenen"?

Er is geen nostalgie naar de voorbije zomer,
wel blije verwachting
voor de herfst die gaat komen.

"En de regens? en de kou?
de smurrie van de vallen bladen?"

"Je hebt gelijk, maar rond die tijd
ga ik van het volgende seizoen dromen.''

ria





5 opmerkingen:

willyduvel zei

mogelijk moeten we niet altijd in de toekomst kijken Ria Grts

klaproos zei

fantastisch hé ria ik heb dat ook, ben nu heel tevreden maar de kleurtjes, ik ben dara helemaal weg van,
ja hoor laat maar komen, maar een droge herfst is ook wel erg tof

xxx

willy zei

we zien wel wat het wordt Ria

prettige dag

willyduvel zei

Elke tijd heeft zijn Charme Ria en alleman ziet het anders !! Grts Ps Col ma is voor mij ;collage maredsous 2017

Helma zei

Hoi Ria,
de magische kleuren van de herfst zijn ook echt geweldig! Ik geniet daar ook met volle teugen van. Oké, de spinnen en de vele regen zijn wat minder maar ook dat hoort erbij. Prachtige foto en zo een nog mooiere tekst.

Lieve groet, Helma